söndag 27 mars 2011

Hem och vända!!

Nu är vi åter hemma om än bara för denna eftermiddag och denna kväll imorgon blir vi upphämtade tidigt. Vi åker tillbaka med vår socarbetare Janice då blir det ett möte hos Knoddan men folk som varit inblandade och de ska bestämma om Knoddan är redo kom hit hem på tisdagen. Jag kan inte se det inte skulle vara så då allt har gått jättebra och då menara jag JÄTTEBRA!! Knoddan har vad säger man, helt och fullt tagit oss till sitt hjärta precis som vi har gjort med henne. hon är glad , go och helt underbar att ha att göra med. Äter det mest skrattar ofta ja helt toppen med andra ord!! När jag ser bilder och filmer jag tagit med mobil sedan vi träffades första gången kan man se en riktigt bra utveckling. I början är hon lite reserverad precis som det ska vara men nu känns det verkligen vi är ett team!! Hon petade mig på näsan på fredagen och Normans näsa igår. När vi kommer på morgonen säger hon mamma och vill jag ska lyfta upp henne!!

Som sagt är vi nu hemma kom med tåget vid 14tiden. Jag har fått städa och plocka en massa har en massa tvätt men den hinner jag inte med idag. Norman är lagom ohjälpsam fattar inte riktigt att ett hem behöver städas och speciellt nu måste man se till så saker inte ligger framme som kan skada en liten en. Men nu är det klart ska softa resten av kvällen och lägga mig tidigt för vi blir upphämtade i stan vid sju snåret i morgon. Nu väntar vi på katterna som varit på pensionat i tre dagar!

Inga kommentarer: