söndag 13 mars 2011

Nybäddad säng....

  I morse passade jag på att draaaa mig i sängen för det var mer än en anledning det var de bästa förutsättningarna!! Dels var det nybäddat med fräscha lakan och dels visste jag att maken inte skulle komma hem förrän halv nio!! Jag spenderade lördagskvällen framför tvn med godis och chips!! Blev tvprogram och en dvd som jag somnade ifrån. Ville passa på nu när förändringarna är på gång. Det blev en natt med oavbruten sömn ingen make som i ottan frågar om man sover och allt var tyst! Enda störningsmoment var nog Blacky som låg i fotändan. Han ligger inte ett litet knytte som Kurt gör nej han ligger utsträckt gärna över ens ben!! Känns som man har en mindre elefant på bena!! Men det är jag ganska van vid så jag lät mig inte störas. Men typsikt nog var jag denna morgon inte så trött så när maken kom hem gick jag upp. Nu väntar Wii och lite dammsugning samt se klart dvdn jag sommnade ifrån igår. Den hette "Ond tro" och var en svensk film men inte sådär jättebra.

Nästa vecka känns lite jobbigt det värsta är när vi ska ta oss fram och tillbaka till Doncaster och vara hos fostermamman under sju dagar. Vi får hoppas det blir bra och det är ju något vi måste gå igenom och sedan är ju Knoddan där så det är det värt!!

2 kommentarer:

FIAN sa...

Ska ni pendla till och från Doncaster varje dag en hel vecka???

Klart det är värt besväret, men det verkar ansträngande - styrkekramar från mig!

sophie sa...

tack min vän, jo en vecka i doncaster med tåg fram och tillbaka. Men några dagar får vi sova över då vi ska vara med vid nattnign och väckning. Ser inte framemot dessa veckor. Kommer ju vara helt slut när hon flyttar in men får försöka vila när jag kan!! Klart det är värt då msn får ne knodda i slutet!! Kram