torsdag 17 mars 2011

Ny dag samma Knodda...

...och tur är väl det! I morse vaknade jag redan vid fyra snåret fast jag inte behövde gå upp förrän halv sju. Jag var nervös och orolig faktiskt inte alls glad ville faktiskt inte någonting. Detta här är så stressande och jobbigt och faktiskt inget man vill göra även om man får sitt barn i slutet. Men det blev bättre under dagen... Men resandet är jobbigt och trist!!

Vi kom fram i tid fast vi förirrat oss på väg till huset från stationen. Knoddan var lite tveksam först men dagen blev bra. Hon är precis som vilket barn som helst och hon sitter redan i våra knän, jag ser hon tittar ner men sneglar på oss. Klart man ska kollas!!

Det gick också bra med fostermamman som är trevlig speciellt nu när vi är ensam inga socialarbetare är med. Hemmet är dock lite rörigt och så men vi är i England !! Men efter idag fattar jag att hon faktiskt är överhoppad med arbete hon har ju också en liten pojke på två. Han är go han med har blont hår med korkskruvslockar så jag kallar honom cheruben!! Det trista är att han adopterades men av någon anledning gick det inte och han kom åter i fosterhem.

Nu får vi kämpa på jobbigt men den 29e flyttar ju Knoddan in!!


Hittade denna på kyrkans loppis, känns hon igen??

5 kommentarer:

Anonym sa...

Låter som det blir bättre och bättre dag för dag... Kan hon tala? Jag hoppas hon inte säger som i Youtube-klippet:

http://www.youtube.com/watch?v=fDOHEWMXXyk

Ha det gott och bra kämpat!
/Trångsundsbon

sophie sa...

Tack kompis!! Hon har varit ganska tyst hitills. Kul klipp men inte ska Knoddan säga så!!!

FIAN sa...

Ta hem grabben! Han och Knoddan lär sakna varandra om de måste skiljas åt... Lider lite med gossen...

Önskar er A Nice Weekend!

Kjempeklem!

sophie sa...

Jag önskar jag kunde och syrran har redan anmält intresse!! Han är go! Jag frågade om de skulle ha någon sorts kontakt men tydligen har inte fosterbarn det, väldigt konstigt!!

FIAN sa...

Hoppas syrran får honom...hoppas du menade allvar?! Tror ni det skulle gå att ordna, mellan England och Sverige? Vill inte Paula behålla honom - hon ville ju ha Knoddan?!

Önskar den lille keruben allt gott här i livet! Viska det till honom nästa gång ni ses...