tisdag 31 maj 2011

Ett brev betyder så mycket MEN ett paket gör dagen !!

OCH när det kommer två blir man nästan religös!! Så när brevbäraren kom med två paket till Knoddan blev det liv i luckan här!! På avsändarna kunde vi se det var från rara Auntie Fia och rara Kerstin och Gösta!!


Från Auntie kom ett efterlängtat paket med en otroligt fin och välarbetad broderitavla. Vad kul att få sätta upp den i Knoddans rum och känna att någon i detta fall Auntie Fia och Auntie Fias mamma lagt ner så mycket arbete och kärlek för att göra något som blir ett minne för livet! Tack rara ni från en glad liten tjej!


Men det är ju jag......


Så ett paket till!! Denna gång från Kerstin och Gösta när man tänker just "Kerstin och Gösta" så tänker jag på trevliga sommardagar i deras sommarhus med fem kamp och god mat!! Det kom en så fin som bara svenska barnkläder kan vara, en så söt klänning. Både Knoddan och jag är övertygad om att Knoddan kommer bli så gullig i den. Tack så mycket för er omtanken och kram från en liten Knodda!!


Vilken toppendag tycker både Knoddan och jag, vilka snälla vänner vi har!!

3 kommentarer:

ÁUNTIE FIA sa...

*•.(¯`*•.(¯* KRAM! *´¯).•*´¯).•*

FIAN sa...

Vem satte accent över A i "Auntie" här ovan? Inte jag! Är slut i kropp och själ efter en dag med fibromyalgivärk, men GLAD att tavlan kom fram - och blev så hjärtligt mottagen!

Tack för att ni finns för mig!

Kjempeklem!

sophie sa...

Hahaha man undrar verkligen vem en högre makt vill kanske denna Auntie ska vara lite speciell OCH det är hon ju!! kram