tisdag 3 maj 2011

solo i stan!

I dag var jag i stan medan maken var hemma med Knoddan, då han ska börja jobba natt inatt. Det var ganska så skönt att få ha en shopping dag solo. Jag klämde också in en kaffe latte paus på Costas! Det blev mest saker till Knoddan så klart lite nya kläder. Gulliga Barbapappa hårgrejor på H&M fick också komma med hem till henne!! Sedan var jag på en affär med lite rea där blev det en del roligt till syster och systerson/Knoddans kusin! Hittade då denna bok som jag köpte till mig själv! Behöver lite tips och gillar undertitlen "Baby on a budget"!!

Gårdagens natting blev totalt sabbad av maken som inte verkar fatta något men TROR sig veta allt när det gäller barn. Han pratar till en skrikande Knodda som hon var 16 år!!! Nej, jag tar stöd av syster och tips från Gudmor Maria två som vet!! Maken kan dra..........jag orkar inte uppfostra två ungar var av en är ett pucko!!!!!!!!!!

Övrigt vill vi tacka vännen Marina med sina Knoddar för det fina paketet som kom. Knoddan blev så glad för den gosiga speldosan!! TACK SÅ MYCKET KRAM!!

Inga kommentarer: