måndag 30 maj 2011

Sötis!




Den senste tiden har jag haft ett ENORMT sockerbehov... inte likt mig trott eller ej! Nu har jag ju världens sötaste dotter i och för sig men!!  Jag har märkt jag letar i skåpen efter något sött och gärna gott. När Knoddan och jag går till lokala shopen speciellt den i Beirut. Där butiksbakar de världens godaste wienerbröd, de är helt perfekta. Då följer alltid minst en hem men det är inte bara wienerbröd utan kan vara vad som helst egentligen bara det är sött. Jag tyckte det var konstigt att jag fått detta begär och samtidigt gått/går ner i vikt!?!?! Sedan kom jag på att jag snor runt så mycket med Knoddan jag helt enkelt behöver energi!!

Apropå sött....kolla in dessa crocs jag köpte till Knoddan!


2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka jättesöta/jättegulliga crocs du fått tag på. Tycker jag som i vanliga fall inte gillar crocs-skor.

/Trångsundsbon

sophie sa...

Nog är de söta varse man gillar crocs eller inte!! Hoppas solen lyser i trånkan lika som den gör här!!