torsdag 5 maj 2011

Goda nyheter!!

Nu har det kommit två goda nyheter här!! De engelska matvarorna behöver piffas upp det är mest i hyllan med utländsk mat jag tycker man hittar god mat. Så tack alla polacker som kommer hit och inför bra bröd och något som liknar svensk falukorv. Vad vore england utan invandrarna??

Det kom ett gott smör Kerrygold med lite honung i otroligt gott speciellt på varm bagels eller rostat bröd.  Kerrygold är om jag inte missminner mig Irländskt.


Sedan har det kommit världens godaste bröd från engelska Warburtons. Det är väldigt popoulärt här med wraps men detta är bröd  är precis som svenskt tunnbröd!! Kunde inte bli bättre båda Knoddan och jag är stora fans! Maken fortsätter äta sitt skumgumsbröd och det kan han ju göra. Men jag blev så glad så jag t om skrev till bageriet och berömde dem för detta goda bröd som också kommer i en påse man kan fösluta!!!!



NU KÄNNER JAG ATT EN TUNNBRÖDSRULLE INTE ÄR LÅNGT BORTA!!!!

3 kommentarer:

Kimster sa...

Än finns det hopp om engelsmännen! Vad kul! Tunnbröd som är så himla gott.

Kram kram

FIAN sa...

Åh, vad skönt det är att inte längre känna sug efter sötsaker! Hade det varit för bara ett halvår sen hade jag börjat gräva i min honungsburk direkt då jag sett den översta bilden... Men givetvis önskar jag dig och Knoddan SMAKLIG SPIS! (Knasigt uttryck!) Kjempeklem!

sophie sa...

Tack tjejer! Vi njuter !! Kram