fredag 13 maj 2011

Fredag igen...

..Ja tiden går fort fast jag hade dock tid i går skriva ett inlägg. MEN det kom bort! Så nu är det fredag och idag har Knoddan och jag varit ute på en lång promenad vi gick till en lekpark som vi inte varit på förrut. Den ligger ganska nära halvvägs till de lokala affärena som jag "kärleksfullt" kallar Beruit!! Knoddan hade på sig nya jeans idag som jag köpte på ASDA en supermarket här i england. Det var deras egna märke och kostade endast 1 pund och 75 pence dvs ca 20 kronor!! FYND! De satt bra och Knoddan var ursöt som vanligt!! Att hon sedan är skrämmande lik min lillasyster som liten får ses som en bonus!!


Dagens outfit!


Jag kom att tänka på när vi promenerade hem att jag först nu kan tänka mig gå på just, promenad här i området. Jag har ju tidigare berättat att vi hade stort problem med otäcka grannar, det var en lång tid av trakasserier t om mordhot innan de vräktes. Men då blev huset bombat med stenar och målarfärg. Nu är det ett otäckt minne och bleknar bort ...lite! Detta gjorde dock att jag inte ville gå ut och promenera men nu med lillan så känner jag vi ska ut en liten runda varje dag. Det lustiga är att det är denna lilla Knodda som gett mig modet igen!! Helt otroligt faktiskt... Sedan måste jag också få berätta att idag sa hon "Hej mamma" !! Har jag nämt att Knoddan är helt underbart fantastisk?!?!?!



Hej mamma!

3 kommentarer:

Béatrice sa...

Verkligen lik mig som liten...two peas in a pod =)

Anonym sa...

Vad kul att du fått modet tillbaka så att ni kan gå ut och "powerwalka", närå skoja bara promenad heter det ju.

För övrigt har jag läst på nätet att det är fler som haft problem med sina bloggar (blogspot.com) där inläggen försvunnit. Så du är tydligen inte ensam om det problemet.

/Trångsundsbon

sophie sa...

Syster, ja det kunde inte vara bättre!! Trånkankompis, nu är inlägget tillbaka så problemet är löst. Tjejer, ha en härlig vecka!!