fredag 20 maj 2011

Jaså är det fredag???



Jag är i denna stund helt slut...så det blir inget inspirerade, roligt, tankvärt inlägg. Jag orkar inte..magen vill ha mat kroppen vill vila! Ja, det var väl en ganska vanlig dag i dag. Knoddan hade en liten orlig natt så det slutade med att jag fick sova i hennes rum men å andra sidan sov hon till halv sju!!

Vi hade en bra dag antar jag dvs full rulle! Vi lekte vi städade kladbyrån med Knoddans kläder. Vi gick till lokala affärerna lämnade urvuxet till second hand shopen. Knoddan var bra gnällig på vägen dit så när vi kom hem fick hon sova en stund men vaknade snart igen på än mer dåligt humör. Så på eftermiddagen var hon lite klängig och inte på humör. Sedan fick jag snilleblixt att köra tvätt, som visserligen inte behövdes utan kunde ha väntat. Så det var ju ett bra sätt att trötta ut mig lite mer!

Nu sover Knoddan och jag säger game over, over and out... Ha en fin fredag...god natt!!

Inga kommentarer: