tisdag 3 januari 2012

Bortblåsta planer....

I dag hade jag bestämt vi, Knoddan och jag, att vi skulle ta oss til stan och kolla in rean. Men vi vaknade till en storm utan like med piskande regn. Riktigt trist men andra ord och planerna flyttas nu till i morgon då vädret ska var i alla fall regnfritt! Jag vill gärna kom i väg tidigt när vi ska ut på stan så vi är hemma till lunch men i dag tänkte jag först vänta lite om vi ändå skulle ta oss ut. Nu regnar det inte lika mycket men det blåser hårt och kallt.  Det är lite trist vi har bara varit på promenader i området sedan förra veckan. Jag kommer inte ens ihåg när jag senast var i stan det var nog långt innan jul!!

Funderar på om vi ska gå ut senare idag på en liten promenix men när jag sitter här vid datorn med stort fönster vid min sida, känns det inte alls lockande att gå ut! Jag känner dock lite krav att Knoddan "måste" komma ut och få frisk luft varje dag. Vi får se hur det blir.... Men jag hoppas morgondagen blir bättre och att vi kommer till stan och kanske t om kan luncha där!!

2 kommentarer:

Helena sa...

Här har jag precis varit ute och plockat rent i trädgården... såg ut som värsta chav-huset med grannarnas ölburkar, mjölkförpackningar, kompostlådor och McDonaldsmuggar utspridda över hela området!

sophie sa...

Kunde väl blåsa runt lite trevligare saker....som pengar!!! Kram