fredag 20 januari 2012

Fingerfärg!

I dag kändes det trist som bara den när jag vaknade. Jag kämpar verkligen med hitta på aktiviter för oss för att inte tala om mat vi ska äta. Det är som det är en massa krav kom med mammarollen! Du ska gör så och gör si ditten och datten!! Säkert är en hel del krav jag lägger på mig själv för man ska väl vara en toppenmamma som inte är trött eller lätt förvirrad!?!?! Jag försöker komma ut varje dag antingen på en lite promenix eller till shoppen för inhandla något vi behöver. Så om vi inte går ut en dag får jag urdåligt samveta att jag inte ger min dotter FRISK luft. Men nu bor vi ett fräscht vädrat hem så jag tror dock inte hon lider men men....dessa krav!!!

I dag blev det i alla fall fingerfärg i köket för Knoddan mig veteligen första gången och det var en klar hit så det kommer vi göra flera gånger.


2 kommentarer:

Béatrice sa...

Ta det lugnt =) Hon har allt hon behöver när hon har en bra mamma som du.

sophie sa...

Tack kram!