torsdag 26 januari 2012

Vad har hänt....




...sedan det hände något här. Ja i och för sig bara någon dag sedan men klart har det hänt något om inte mycket! I går var vi på kyrkans lekgrupp Knoddan gillar det och är inte blyg ta för sig av vad som bjuds leker med alla leksaker favorit för tillfället är åka rutchbana! Hon har även börjat närma sig de andra barnen men alla verkar leka solo är nog åldern!! Det enda jag har lite svårt med är när de får en liten mumsbit och dryck så fick de denna gång salta ostkex och typ salta pinnar förra gången var det banan vilket var bättre. Så jag tror jag ska skänka lite typ Mariekex och hoppas de inte tar illa upp! Man betalar ca fem kronor per gång ingen stor summa alls och jag kan tänka mig de har lite dåligt med pengar ingen kyrka går väl med vinst!?!?!

På dagens agenda står det hemmadag och jag har städat lite men sedan blir det nog lite muffinbak något vi inte gjort ihop tidigare, Knoddan och jag! Imorgon skall vi dock till stan vi är åter på uppdrag och åt kusin att inhandla mjukisbyxor att skicka till Gimo! Det blir nog lunch i stan också samt lite inköp.

Inga kommentarer: