tisdag 24 januari 2012

Ny frilla!



I dag kom jag äntligen i väg till frisören! Det var grått och regningt inte så kul att gå ut men maken var hemma så då får man passa på. Blev väldigt nöjd inte så stor skillnad kanske men toppat och genomklippt och lite mer frisyr. Jag går alltid till samma ställe det är en drop in och det blir alltid bra även om det ofta är olika frisörer. I dag hade jag Bradley som gjorde ett bra jobb! Känns skönt, unnade mig både shamponering och styling samt lite shampo och balsam, för det var jag värd!!

4 kommentarer:

Helena sa...

Men nu vill vi ju förstås ha lite nya bilder på frisyren... :)

sophie sa...

ja det kan jag förstå! Ska försöka fixa det men även om det känns annorlunda så ser det kanske inte så annorlunda ut. Maken märkte inte någon större skillnad! Ja dessa karlar!

FIAN sa...

En ny profilbild på Facebook säger mer än 1000 ord! Fiiiiin!

Kram från mej! :)

sophie sa...

Tack nu blev jag superglad! Kram Fian!