onsdag 18 januari 2012

Stress!

I dag var vi på kyrkans lektimme ja mer en timme 45 min! Vi har tänkt gå flera gånger men något har alltid kommit i vägen.  Knoddan hade kul det var lek, pyssel, frukstund och sång/musiklek.En mamma sa till mig att Knoddan verkade så hemma och lekte så fint. Klart man blir stolt men det är jag jämt för Knoddan är bara bäst! Hon leker bra själv men är vänlig mot andra barn och var den enda som plockade undan saker hon lekt med.

Jag märkte i slutet så var hon lite trött. Hon sov oroligt i natt och jag fick väcka henne i morse. Det blev lite stressigt i morse vi brukar ju ta det easy här i huset!! Vi kom hem vid tolvtiden för vi handlade lite efteråt. Jag trodde hon skulle vilja sova en liten stund men icke. Det blev mer lek här hemma. Men jag var trött och halv dåsa en stund på soffan. Men sedan blev det lite städ och byta kattlådan. Sedan fick Knoddan ta ett bad så blev det lite kvällstv och middag. Hon hann precis borsta tänderna så somnade hon i min famn. Jag var självklart tvungen sjunga "När trollmor lagt sina...." några gånger men sedan var hon djupt sovande.

I morgon är det lekgrupp hos adopcenter men vi hoppar över det. Maken börjar jobba natt i morgon så han ska passa lillan när jag åker till stan. Egentligen skulle jag behöva klippa mig men vi får se om det finns tid på drop in annars tar jag det nästa vecka.



Inga kommentarer: