söndag 1 januari 2012

Gott nytt år!

Nu har jag hängt upp kalendern här vid datorn och i år kan vi ha en familjeplanerare!!! Nyårsafton blev lugn maken kom hem vid 19tiden och vi åt middag. Dagen hade Knoddan och jag spenderat med lek, en promenad med Bibbi i dockvagnen samt sovit några timmar. Det var skönt gå en sväng men även sova lite middag så vi var pigga på eftermiddagen och kvällen!! Så efter middagen lekte Knoddan fram till halv tio sedan sa hon att hon ville gå i säng. Vi såg mest tv det var lugnt på fyrverkerifronten nog det mest sparsamma firandet sedan jag kom hit! Maken kom i säng vid ett men jag stannade uppe och såg en australiensk rysare på filmkanalen den hette "Primal" och var väl ingen höjdare men jag ville i alla fall se slutet, så jag kom i säng vid halv tre!!

I dag var vi åter på en promenad vi tre minus Bibbi !! Nu blir det mest slapp i soffan. Ser framemot ett gott 2012 men upp och nergångar för det kommer man väl aldrig ifrån. Känns dock lite extra kul då jag fått två nya vänner som jag än ej träffat "live" två härliga tjejer som på olika sätt berikat mitt liv......you know who you are, girlfriends!!!


2 kommentarer:

Helena sa...

God fortsättning till hela familjen! Love ya xx

sophie sa...

Back to you darling! Ser framemot att vi ses allihopa!!! kram