lördag 14 januari 2012

Full rulle lördag!!

I dag var vi på The Deep och Knoddan tyckte det var kul om än bara de första 15 minutrarna!! Sedan var det lite har man sett en fisk har man sett alla! Fast vi blev väldigt förtjusta i hajen Tilly som var seg och inte brukar piggna till förrän framåt kvällen, fick vi veta! Vi åt lunch där också. Sedan gick vi en sväng i Hull city center, kallt men soligt.

Här är ett citat som jag snott från syrran för det var så gulligt! Det påminner om hur mycket jag älskar min lilla Knodda......



Nalle Puh och Nasse sitter på en klippa med utsikt över havet.
Plötsligt vänder sig Nasse och ser in i ögonen på Puh och börjar gråta.
Puh ger honom en varm kram och håller hans tass i sin tass.
Så frågar Nasse: "Kommer du alltid att älska mig Puh?"
Puh fäller en liten tår ner i havet och säger: "Nasse, den dagen du hittar den tåren igen, då ska jag sluta älska dig"
 
 

Inga kommentarer: