söndag 15 januari 2012

Detta är jag ?!?!?!

Jag gjorde ett personlighetstest på skoj och detta blev jag tycker dock det stämmer riktigt bra!!!



Sophies personlighetstyp

Entusiastisk, kreativ och idealistiska. Kan nästan göra allt som intresserar dem. Socialt begåvad. Måste leva sitt liv i enlighet med sina värderingar. Entusiastiska inför nya ideer, men blir uttråkad av detaljer. Flexibla och öppna för argument. Många och varierade talanger och fritidsintressen.

Karriärer som skulle passa Sophie

Skådespelare, journalister, skribenter, musiker, konstnärer, konsulter, psykologer, entreprenörer, lärare, personalvetare, politiker, diplomater, TV-reportrar, marknadsförare, forskare, säljare, artister, präster, PR-ansvariga, sociologer, socialarbetare.





3 kommentarer:

Anonym sa...

Personlighetstypen tycker jag stämmer mycket bra. Men när det gäller yrken vet jag inte om säljare. PR-ansvarig och framförallt präst är nåt för dig. Skådespelare var intressant med tanke på dina Calle Flygare-studier.

Ha det gott!
/Trångsundsbon

sophie sa...

Så du känner inte för en bikt då ?? Hihihi! Säljare har jag varit på videobutiken dock! Ha det gott!

Anonym sa...

Just det, de anställda i butiker kallas säljare, tänkte inte på det, jag tänkte mer på telefonförsäljare och dylikt.

/TRångsundsbon