tisdag 31 januari 2012

Knoddan 1 2 3!

I dag åkte vi till kyrkan där jag brukade "jobba" med att sälja på deras loppis. Det var ganska kul har verkligen saknat fynda som man gjorde nästan varje gång i dag blev det en bra väska och en snygg tunika för 10 kronor totalt! Knoddan känner igen de flesta och nu var vår vän Shirley där och Knoddan gick fram till henne med en gång för en kram! Det är hon som bor ganska nära oss och vi har hälsat på ganska ofta hos henne då hon opererat höften.

Vi var där ett tag och Knoddan hade kul hon fick också en sparbössa av Edith och en nalle som berättar en saga av Maurice!! Så för henne var det en höjdardag!! Vi kommer nog hälsa på fler gånger för jag vill fynda mera!! Vi åkte hem direkt men köpte en macka på vägen hem då vi båda var lite hungriga.

Sedan lekte Knoddan resten av dagen och när jag satt vid datorn satt hon med tre stycken klossar på bordet och då hör jag tydligt Knoddan säga Ett, Två, Tre och ser hur hon pekra på klossarna!! Jag blev så stolt!!! Hon är så duktig och lär sig nytt varje dag!! 


2 kommentarer:

Bea sa...

Hon är jätteduktig! =)

sophie sa...

Tack det e hon ! Kram