torsdag 27 januari 2011

Blogga på distans!!


Jag och maken tittar på snön i Gimo!! OBS min mössa sk cathat!!



Det blir lite svårt att blogga såhär när man inte har tillgång till dator hela tiden. Jag saknar faktiskt min lilla blogg och att dela med mig men ni får har förståelse. Jag är snart tillbaka med lite rapporter måste också ut i Gimo och fota lite! Har dock träffat trevlig Gimobo och bloggare häromdagen, det var kul!! Verkar dock som jag blivit lite snuvig sedan jag kom hit så har varit trött och lite seg men idag kom maken och jag ut på en långpromenad det var skönt med snöknaster under skorna!! Nu väntar semla till eftermiddagskaffet och det ser jag framemot och maken har även han fatta tycke för selma!! Syster bjuder på god mat och lite turer i bilen vi har sett Gimo downtown, Gimo sportarea samt Gränby shopping center spännade är bara förnamnet! Vi var inne på lokala ICAn idag och det blev lite godis och ett paket flingor att ta med hem. Så klart har vi flingor hemma i England men vi kände oss tvingade köpa en ny sort som man kan fick provsmaka!! MEN svenskt godis har bara Sverige och det är godast i hela världen!!!!

6 kommentarer:

BERNERMORSAN sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
BERNERMORSAN sa...

=) Kul att få ett ansikte på en av de bloggar jag läser.

sophie sa...

Detsamma!!!

Malin sa...

...men vem är denna mystiska SELMA som maken fattat tycke för?? ;)
Kramar till er och "lillsyrran" m familj!

Malin sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
sophie sa...

Hehehehe det kan man undra!!