onsdag 12 januari 2011

Utsliten och färdig!

Nu är det klart med rummen och här är två filmer med det. Det ser litet ut OCH det är litet men större än det som bilderna ger sken av. Vi är nöjda men liten budget kan vi inte trolla! Det har varit väldigt jobbigt att på några få dagar fixa och städa. Sedan är jag ju väldigt stressad av den emotionella delen som ett sådan här besök för med sig. Jag grät medan jag städade idag vet inte varför det blir så mycket känslor! Jag har kännt ett så starkt band med denna Knodda och jag VILL verkligen hon ska komma hem hit men jag vet också att kanske det inte blir hon, så jag måste vara beredd på det. Det enda jag känner jag inte kommer klara av är om de som de andra, klagar på vårt hus! Vad tycker DU kan inte ett barn som har /haft det svårt må bra här med oss????


Jag har dock bytt gardiner i Knoddans rum blev dessa, lagt på ett snyggt överkast och storage uniten är åter vänd mot sängen. Sidoskyddet har jag också tagit av känns det inte behövs just nu.

4 kommentarer:

Béa sa...

Det är klart ett barn skulle få det bäst hos Er! Jag tycker det blev jättefint. Jag och Jack har alltid fått det varmaste välkomnandet hos Er. Tänker på Dig! Kram!

sophie sa...

Kram Bea, Vi ses snart!! Kram i massor!!

FIA sa...

Jag tror inte man kan finna något som talar för att ett barn inte skulle få det hur bra som helst hos er. Även om vi inte känner varandra utan och innan vet jag att ni har mycket kärlek och värme att ge, både små och stora barn! Det lyser igenom - precis som det bör - att det är Knoddans behov som kommer i första hand. Jag vet inte vilket förhållande du (ni) har till Gud, men skit samma... I min aftonbön finns ni med, alla tre! Jag är oxå hos dig...den här ödesmättade torsdan i januari.

Varma styrkekramar från mig!

sophie sa...

Tack Fia!! Dina styrkekramar styrker mig!! Kram tillbaka!