onsdag 19 januari 2011

Glad och stolt!

Var tvungen åka till stan och posta iväg lite får Ebay. Så jag passa på titta runt lite, skulle också avsluta uppdraget för systers räkning. Nu har jag köpt det som ska exporteras till Sverige! Kollade lite på kläder, syrran har bett om strumpor och det var rea på Peacocks så gick jag dit, för de har bra rea. Jag hitta strumpor till billig penning och en härlig stickad tröjklänning, perfekt för kalla Gimo! Var också på Boots som äntligen hade sin 75% rea!! Där var det trångt mellan hyllorna av reafantaster som rev och slet i det mesta. Jag var dock mest interesserad av fotoramar och album de hade, små album och roliga ramar.

Perfekt när Knoddans lilla fejs ska spridas över världen! Köpte också lite leksaker men jag vill inte köpa för mycket innan hon kommer. Det är detsamma med kläder jag tittade på en massa men det är roligare när hon kommer och är här. Så hon kan prova och leka och säkert också hjälpa till välja leksaker!! Men när jag var på Boots fick jag en sådan härlig känsla av glädje och stolhet att äntligen "fått" vår Knodda!!

När jag kom hem åt jag min sushi som jag köpt med mig hem....GOTT!! Sedan plockade jag lite i gardroberna och höll på. Tog fram resväskan mm. Sedan när jag tittade in i gardroben så kunde jag konstatera att Norman har allt för mycket kläder!!!

2 kommentarer:

FIAN sa...

Go'middag! I Växjö lyser solen idag (torsdag), fåglarna kvittrar lite försynt, himlen är ljusblå...lite, lite kyligare i luften så jag mår bättre! Hur mår du...så här i väntans tider?

Låg och tänkte på en sak idag på morgonen... Hur gör ni med Knoddans efternamn?

Kjempeklem!

sophie sa...

Vad skönt att du mår bättre. Här är det bra känns skönt att nu är det klart, kan inte börja "längt" för mycket efter henne då blir jag galen. Folke säger det är långt till mars men jag tycker det känns bra vi kan vänja oss och det kan behövas på ett sätt.

När hon bott hos oss ca 10 veckor går vi till rätten och adption blir legal och vi blir rikitgta föräldrar hon blir vår likt ett biologiskt barn. Jag ahr ju både mitt flicknman och Normans efternman och jag vill gärna hon får båda våra efternamn. Vi ska också lägga till något namn.

kram i massor!!