fredag 14 januari 2011

Trött......



Det är varmt i Hull 10 plusgrader!! Så jag var glad jag hade min tunna jacka på mig när jag var i stan i morse. Åkte in vid 9 för att posta iväg lite som sålt på Ebay. Tyvärr säljer det dåligt men alla slantar stora och små är välkommna!!

Såhär dagen efter känns det fortfarande bra och optimistiskt vi är ju glada att de inte klagade på en massa. Men nu får jag ta lite paus från Knoddantänkande tills jag vet om det blir hon eller ej.Men det var svårt vara i stan man blir ju sugen köpa gulliga kläder och roliga leksaker!!
Det är konstigt att jag ändå kan lägga band på känslorna och jag känner jag kan ta ett nej men klart man blir besviken om det blir så. Fast det finns ju barn där ute hela tiden som behöver en mamma och pappa!!

När jag var i stan blev jag jättetrött och kände jag kunde bara falla ner och sova. Så jag skynda mig göra det jag skulle göra och åkte hem. Det blev en billig shoppgingtur!! Nu ska jag se lite svensk tv och ha en lugn fin fredagseftermiddag!!

Inga kommentarer: