söndag 16 januari 2011

På uppdrag.



Det var en väldigt blåsig natt här i Hull men nu på morgonen är det lite lugnare och solen skiner från en blå himmel. Igår blev det lite städning och plockning samt lite packade av några få saker som sålt på Ebay. Såg också lite SVT som Antikrundan och Stjärnorna på slottet. Men det var också en ganska tråkig dag så jag funderar på åka till stan idag så denna dag inte blir likadan. Det kanske låter löjligt men jag är sparsam med mina resor till stan om jag åker in ska jag ha något ärende. Jag känner helt enkelt att jag inte har råd åka in för ofta! Om jag åker in i dag är jag hemma imorgon för tisdag är det loppisen igen så då måste jag ut.

Syster har dock skickat pengar och bett få lite inköpt så då har jag verkligen en uppgift om jag åker in till stan i dag!! Nackdelen med söndagar är ju bussarna som går sällen men det gäller att passa in när man går till hållplatsen så man inte just missar en. Nu tänkte jag ta en vid 10 så nu ska jag äta lite frukost först!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Så du roar dig med ett halvhemligt uppdrag. Nåt annat du kan roa dig med är att kolla in en Facebook Placesida nämligen Love UK. Kolla länken för info:

http://www.facebook.com/LoveUK?v=wall

/Trångsundsbon

Anonym sa...

ok skall kollas!!