söndag 9 januari 2011

Söndags uppdatering!!

Har ju varit i stan och köpt tapet för att sedan fixat lite till medan Norman jobbar. Jag tvättat och skrapat bort den fula gröna färgen som fanns lite här och där. Satte upp gradinstång , gardiner och lampan. Nu ska en halv vägg som är kvar få tapet och golvet ska läggas. Jag hoppas allt är klart på onsdag, dagen innan de kommer. Måate ju även fixa gästrummet och städa lite så det ser bra ut på torsdag!! Tur jag har bakat bullar som jag fryst........MEN jag ska inte stressa..........




Närbild på gardinerna.


Gardinerna och lampan båda second hand men fina tycker jag!


4 kommentarer:

Béa sa...

Blir jättefint!

Anonym sa...

Roligt att följa utvecklingen på det fina barnrummet!

/Trångsundsbon

sophie sa...

Tack ska bli kul visa slutresultatet!! kram

sophie sa...

Tack ska bli kul visa slutresultatet!! kram