torsdag 20 januari 2011

In i djungeln!

I dag har jag så smått börjat kolla upp allt detta med barnbidrag och övriga bidrag man kan få här i England. Det är en ren djungel!! Men som tur är har jag Kim, den kvinnan har mer kunskap än hela Fråga Lund! Så tack Kim för (som alltid) för hjälp och svar nu har jag i alla fall en kompass i djungeln!!

Det är en massa byråkrati så det passar nu med lite humor! Jag tycker nog att Tiffany Persson är för kul kanske inte en förebild som mamma med som sagt roligare brud får man leta efter!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken tur att du kan få hjälp i den byråkratiska djungeln! I dag fick jag besked från Åhléns försäkringsbolag att jag får 500 kronor i ersättning för glödlampan jag fick på huvudet inne i varuhuset.

/Trångsundsbon

sophie sa...

ok då kan du åka på semester, skaffa båt/bil/villa.....icke!! Får väl se det som bättre än inget....

Anonym sa...

Halloj!

Jag såg en rolig tecknad bild om hur man gör anarki i England. Kolla länken:

http://www.meh.ro/wp-content/uploads/2011/01/meh.ro6427.jpg

/Trångsundsbon

Kim sa...

Bara roligt att kunna stå till tjänst! :-) Ha det så trevligt i Svea! Kram