fredag 25 februari 2011

Äntligen!!!!

 Nu har vi fått ett datum när vi ska träffa Knoddan för första gången! Nämligen den 16e mars då ska vi planera hur "överlämningen" ska ske och när det mötet är klart ska vi hem till Knoddan och säga hej!!! I dag var vi åter i Doncaster för att träffa den läkaren som undersökt Knoddan,  hon undersökte henne från födelsen och nu senast den 23 feb. Allt såg bra ut och hon är som man ska var vid den åldern sover bra sju på kvällen sju på morgonen, vilket låter helt otroligt bra!! Sedan var det lite kul att hennes favoritmat var räkor med sallad!!! Jag kan se vår dotter slurpa kräftor på en svensk kräftskiva i framtiden!

2 kommentarer:

AUNTIE FIA sa...

16 mars 2011...ett datum ni aldrig lär glömma! Jag kommer förmodligen att sitta klistrad vid datorn och vänta på att du uppdaterar bloggen. Men du lär vara så "packad" med intryck och känslor efter första mötet med Knoddan att det inte blir mycket skrivet - helt förståeligt!

Fick ni några uppgifter om vikt och längd?

Eftersom jag inte tål kräftor får Knoddan gärna ta mina oxå!

Kjempeklem!

sophie sa...

Auntie Fia!! Ja du har rätt det blir en stor dag som ska bli kul dela med dig!! Jag emailar dig på Fb ang vikt mm. kram min vän!