söndag 27 februari 2011

Sol!!

I morse när jag vaknade sken solen in i rummet och så här såg det ut på andra sidan gardinen. Så det verkar bli en fin dag. Jag gick upp vid åtta maken åkte till jobbet redan vid fem. När jag gick upp städade jag badrummet med en gång och satte igång en tvätt. Nog skulle jag kunna hänga ute men då måste jag gå över en ganska blött gräsmatta och sedan kommer solen inte skina på baksidan förrän senare idag, så det får hänga inne denna gång!!

Jag dammsög också lite och plockade lite för jag vill ha dagen för mig själv. Det kommer ju snart andra tider där en hel del kommer ändras! Jag trivs ganska ok ensam men egentligen är det nog lite ljug för jag har ju här "tvingats" vara ganska mycket solokvist. Men å andra sidan så trivs jag i mitt eget sällskap. Jag saknar mina vänner från hemma och min fina syster yster och jag önskar en dag vara nära dem igen. Det är helt klart att om några år flyttar vi hem!! Norman har inget emot det utan ser framemot att tagga ner lite och jag ser framemot att jobba igen!! Borta bra (ibland) men hemma bäst ALLTID!!

Nu ska jag Wiia lite och sedan ha en god frukost!! Dessa fina tulpaner fick jag av Norman igår, jag tror det var för jag hade tjatat i några veckor om just tulpaner!!!


Inga kommentarer: