onsdag 16 februari 2011

Bortglömd hos doktorn.

I dag var jag hos doktorn på stora sjukhuset Hull Royal Infirmary! Jag har väntat länge få komma till en kvinnoläkare då jag vill ha hjälp med min svåra mensvärk. Väl där satt jag över en timme och såg den ena efter den andra bli uppropad. Jag tänkte just gå till receptionen och fråga när det var min tur då jag blev uppropad!! Systern bad om ursäkt och sedan kom doktorn och bad om ursäkt att de inte fått info av receptione att jag var där!!! Jo jaha kul men i alla fall fick jag ett bra "möte" med doktorn som tog mina besvär och värk på allvar och nu ska jag få hjälp. Dock blir det inte förrän 28 mars men sedan hoppas jag att värken är ett minne blott. Har ju haft ont sedan jag var 13!!!

OBS detta hände inte mig idag för vi bara pratade!!

Inga kommentarer: