tisdag 22 februari 2011

Tisdag hemma!?!

I dag eller rättare sagt i natt började jag att må illa blev dålig i magen och huvudvärk så vid fyra snåret gick jag upp och tog en värktablett. Det skulle jag inte gjort dels mådde jag inte bättre av den och dels känns det som den fastnat i halsen!! Jag har druckit en massa men det känns fortfarande konstigt. Ska försöka äta lite kanske det kommer att hjälpa! Så i dag blir det ingen kyrka lite trist då den enda gång det är kul där är när, som idag nya saker som läggs fram!!
Fast det är grått trist väder och börsen är tom så kanske bra vara inne. Detta med tom börs hoppas jag det blir ändring på i dag då mina varor på Ebay tar slut idag. Jag har redan några små bud men än inget på träapan fast det har varit STORT intresse över 200 har tittat och 15 st har den på sin "watching" lista, så jag hoppas den säljer!!




Te och hembakade skorpor, godare finns inte!


Inga kommentarer: