tisdag 15 februari 2011

Dags att bromsa!!


Igår kväll var jag lite uttråkad så jag satt och surfa runt på Ebay, vilket är farligt! För jag vann två auktioner med barnkläder, se ovan. Det var bra pris och det är en hel del i varje paket men jag måste lägga band på mitt på gränsen till köpmissbruk!! Så lockande hitta söta kläder till Knoddan men nu har jag bestämt ta det lugnt fram tills hon kommer! Vi får se hur det går......

Jag har 19 saker listade på Ebay och redan väldigt mycket intresse för träapan, jag la upp den för startbud på 69.99 pund. Så jag hoppas det blir ett budkrig över den!!

Varit i kyrkan idag trist som vanligt knappt några kunder alls vilket gör att tiden släääääpar sig fram. Men jag kunde bryta tristessen lite då jag kunde gå till centrum och posten. Det blev ett trevligt avbrott. Sedan åkte jag direkt hem och åt min macka jag köpt. Ringde syster och hörde om hennes strapaster som involverade bilen och snön. Tur i alla fall det inte blev något allvarligare  bilar kan man ersätta men inte världesn bästa syster och systerson!!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Halloj!

Jag och matte går inte ihop, hur mycket är 69,99 i svenska kronor? Du har hittat många fina plagg till Knoddan, inte bara rosa och gullegull kläder, det är bra. Säger en som avskyr sådan plagg, tyvärr gör inte min systerdotter det. Men från mig får hon inga rosa eller gullegull kläder, det får hennes päron köpa.

Ute faller snöflingorna ned och jag är förkyld...

/Trångsundsbon

sophie sa...

Ja det är väl över 700 kronor i alla fall!! Krya på dig!!