torsdag 10 februari 2011

Mera fynd....






Här är en massa som kom igår som jag köpt på Ebay. Jag passar på när något prisvärt dycker upp på Ebay OCH det är svårt låta bli köpa lite sött till Knoddan! Det mesta var billigt och jag fortsätter köpa lite större storlekar än jag tror hon har. Vi får hoppas jag räknat rätt och att inte allt blir för litet!!

Speciellt jackan som jag hoppas kunnas ha i höst/vinter. Jag blir mycket förvånad att jag köper en hel del rosa för jag absolut inte en rosaperson men det är väldigt vanligt här, att tjejer är rosa pojkar blå. Men jag vill mest Knoddan ska ha söta kläder som också är praktiska och i så mycket naturmaterial man kan hitta i detta nylonens rike!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du gör riktiga fynd, ser jag. Men både du och Béa är ju ekonomiska och bra på att hitta fina saker till ett bra pris.

Här hemma i Sverige har det snöat och varit busväder idag. Att jag aldrig lär mig att vintern den är över tidigast i april.

Ha det gott!
/Minett

sophie sa...

Ja det gäller hålla i slantarna och banrkläder är ju sällan slitna när man köper second hand. Men nu ska jag sluta känns konstigt köpa till en som inte är här!! Ja usch vinter håller sverige i sitt grepp. Här är det grått och trist!!