tisdag 8 februari 2011

Kyrktisdag.

I dag har jag åter varit i kyrkan föra att hjälpa till på loppisen. Men det verkar nu verkligen gå nerför med dem nästan ingen kan eller vill hjälpa till med loppisen. Sedan är väl medelåldern ca 85! Så det är liksom inget nytt blod som kommer in och hjälper till. Jag har tyvärr märkt att om en gamling blir sjuk så är de borta länge och ibland kommer de inte tillbaka alls. En del där är trevliga men de är som en sekt man får verkligen veta man hör inte dit, det är ok hjälpa till mm men en av dem är du inte!! Men å andra sidan det vill jag inte heller vara!!

Jag visade lite av de bilder vi fått på Knoddan i morse där hon är från tre dagar till åtta månader. Ja, hon är underbar såååå söt jag är totalt förälskad i henne och det ska väl en mamma vara!! I alla fall visade jag dem bilderna som jag satt in i ett litet album. Då säger en tant ...är hon färgad? ?

Vad hallå om det var så vore det väl inget man måste peka ut!! Hade lust säga ja hon är grön!!!!!

Inga kommentarer: