lördag 5 februari 2011

Nu ska det shoppas loss!!


Fynd på rean!
Igår kväll satt jag åter på Ebay och surfa loss lite! Det blev en fin tröja och en klänning till Knoddan fick allt för under 5 pund!! Nu känns det som jag äntligen kan shoppa lite Knoddan men än tar jag det lite lungt, jag har ju inte helt hum om vad hon har för storlek. Men jag hittade också i en andra handsaffär en trä apa som jag vet gjordes i Danmark på 50-60talet och de nu säljs för över 1000 kr på auktion!! Så den köpte jag för ca 20 kr och jag hoppas den säljer på Ebay! Då får jag en fin liten slant till Knoddans garderob!!!
Den danska apan!!



4 kommentarer:

FIAN sa...

Kolla den här bloggen:

http://www.kajbojesen.blogspot.com/

sophie sa...

Ja det e han som gjort apan!! tack ska kollas!! Kram

Anonym sa...

Fantastisk tröja...

sophie sa...

Tack jag gillar Charlie och Lola har det med svenskt prat till Knoddan!!