onsdag 23 februari 2011

Så sött!!






Jag tittade lite på Ebay idag men hur frestande det än är får man hålla hårt i bud/köpfingret! Men dessa söta leggings fick mig på fall...det blir nog ett eller två par. Jag tycker det är ett så bra plagg och dessa var så roliga. Finns än mer motiv än det ni ser här!!

De var ju både söta och roliga de svarta med text, mama och papa på OCH plats för blöja finns ju också!! Jag funderar på beställa ett par kolla kvaliten och om den är bra köpa flera. De kostar ca 40 kr så det är ok tycker jag. Jag vill gärna se Knoddan i leggings och en söt liten tunika. Det ska vara sött och bekvämt när man är Knodda med mig som mamma!!



4 kommentarer:

Anonym sa...

Det var jättesöta och om de var så billiga som 40 kronor kan du ju slå till, om, budgeten tillåter det vill säga.

/Trångsundsbon

sophie sa...

Ja det tror jag tycker det är bäst köpa ett par kolla om de är bra och ev köpa flera. De är ju annorlunda!! Ha det gott i Trångsund!

FIAN sa...

Mysiga! Vet du om Knoddan tål alla material? Plagg med dekorationer...till exempel "gummitryck" (kan innehålla PVC-plast), fliseline (förstärkning baksidan), gummiresårer mm kan orsaka klåda... Nu ska jag inte sitta här och vifta med en osynlig pekpinne -men jag vill slå ett litet slag för miljömärket EU-Blomman! Läs mer om "Kemikalier i barnkläder - Tryggt med giftfria kläder":

http://www.shopcenter.se/barnartiklar.htm

Hoppas du inte tar illa upp för det här inlägget...blir lite småskraj när jag ser hur mycket du redan handlat, men förstår att det är svårt att låta bli!

Jag har flera bekanta med småttingar som fått utslag och klåda av KLÄDER...inget kul alls!

Kjempeklem!

sophie sa...

Ingen fara kära Fian! Vad jag vet nu har hon inga allergier och då ska man veta att här i England har man ju mycket konstmaterial i kläderna. Bea brukar alltid skratta åt etiktter här på barnkläder som säger...Keep away from fire!! Så jag kollade dessa leggings de är cotton mix. Själv föredrar jag naturmaterial men vi får se. Jag hoppas dock jag inte köpt något som ger allergi. Kram