fredag 11 februari 2011

Regning fredag.






Idag är det en trist regning fredag så långt ifrån ett insnöat sverige som jag såg på den lilla filmen syrran smsa över i morse!! Jag har väl inget riktigt inplanerat idag ska kanske plocka bort mössor och vantar som dräller runt i hallen eller se något svenskt som jag spelat in. Men än vet jag inte fast det blir Wii igen jag mår så mycket bättre när jag kör ett träningspass. Jag ska nog sitta och klura ut lite nya intressanta blogginlägg. Jag har haft lite stiljte på den fronten på sista tiden. Det har ju varit mycket tankar som hoppat runt i skallen!!

Som sagt är vädret trist så jag vet att jag håller mig inne idag.  Den kommande helgen bjuder inte på något speciellt....jo det gör den visst för på söndag fyller jag år!!!!

2 kommentarer:

FIAN sa...

Ha det bäst! Har mycket att stå i, njuter av snö och kylan som är på väg igen...vi hörs och ses på Facebook!

Take care, Fiken!

sophie sa...

Detsamma, detsamma och en stor kram till dig Fian!!!