söndag 13 februari 2011

Ingen vanlig söndag....

......nej för i dag fyller jag år!! Härligt ett år äldre och ett år rikare (?) och inga rynkor än!!! Ja, i dag så fyller jag år och det ska firas på ett stillsamt sätt. Maken är på jobbet fram till klockan två. vi sågs hastigt i morse vid halv fem innan han cyklade iväg till jobbet. Inga bussar i Hull en söndagsmorgon så tidigt. Det förvånar mig speciellt när jag just fått veta det bor en kvarts miljon människor i Hull!!! Men tydligen bara EN som verkar behöva buss tidigt på söndagsmorgonen!!

Jo, ja jag fyller år idag så jag har fått ett trevligt telefonsamtal från Kim vilket var en mycket trevlig överraskning!! Sedan har just modern ringt och grattat kul det med!! Kurt Wallander (katt) har varit väldigt gosig och suttit på tagentbordet och gosat med mig antagligen för jag fyller  år! Nu blir det laxmacka till brunch!! Sedan blir det nog en lugn söndag då jag fyller år hade planerat att inte göra några hemmafrusysslor men nog blev det lite kattlådebyte och tömma papperskorgar trots jag fyller år i dag!!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis!!!!! Ett års mera livserfarenhet med allt vad det innebär.

Njut av dagen!

/Trångsundsbon

sophie sa...

Tack ha en fin dag du med!!

Anonym sa...

Hej igen!

Här kan du se ett Youtube-klipp som visar hur osmarta SD är. Sverigedemokrat gör bort sig i riksdagen. 400.000 euro är 40 tusen miljarder svenska kronor, enligt SD-demokraten.

http://www.youtube.com/watch?v=018v5WhDpmk

/Trångsundsbon

BERNERMORSAN sa...

Grattis hoppas du fått en fin dag!

sophie sa...

Tack Bernermorsan! Ha en fin vecka!!