fredag 29 april 2011

Det ska vi fira....

     ..att DU hittade mig för DU är det bästa som hänt!! JAG ÄLSKAR DÌG MIN FINA DOTTER!!!

Ja, idag firar vi att Knoddan varit här i en hel månad!!! Det går och har gått jättebra hon är nog den bästa ungen man kan tänka sig!!

I övrigt så firas detta bröllop ja, det kan jag inte gilla alls. Förstår inte hur folk kan bli så löjliga och hylla någon som faktiskt inte bidragit med något eller gjort något för andra. Bara råka vara född i rätt familj, född till sitt yrke!! Nej, jag blir besviken inga kritiska röster hörs ingen säger något om den enorma kostnaden. Men man klagar gärna mycket hela tiden på att "utlänningar" kostar och alla besparingar som görs!! Jag har svaret bort med denna APPART som kostar mer än den smakar! Inga kritiska program och bara en röst hörde jag det var den engelska skådisen John Sims som sa när han var gäst i ett program ang hans nya tvserie. Han tipsades om vart han kunde se om bröllopet eller höra mm men han sa som alternativ kan man läsa en bok!!! Good on you John!!

Här blir det ingen bok utan bara KNODDAN hela dan!!
För det slår ALLT!!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Håller med! Det är så gammalmodigt och förlegat. Fast donnan som ska gifta sig i dag verkar också gammalmodig, hon låter sin pappa överlämna henne...

Ha en trevlig helg!
/Trångsundsbon

Anonym sa...

Hej igen!

Jag var tvungen att ta en kik på "eländet" på tv. Och kan konstatera att det är grymt tråkigt, det känns mer som en begravning än som ett bröllop. Segt och tråkigt. Då var Daniel och Viktorias bröllop bättre, mellan dem såg man i alla fall äkta kärlek.

/Trångsundsbon

Béatrice sa...

Jag förstår att du är så lycklig över Knoddan. Jag känner ju likadant för Jack. När det gäller våra ungar så har vi verkligen haft tur. Kram till er båda!

sophie sa...

Trångsund! Jag kan bara hålla med!! Syster ja de har tur och vi har tur. Kram på er tjejer