onsdag 20 april 2011

Huvudvärk...but the show must go on!




  I dag vaknade jag med rejäl huvudvärk typiskt när Knoddan låg och sov ända till åtta! Jag drog mig fast jag varit vaken sedan innan sju ville passa på men det var inte skönt alls med denna huvudvärk. Maken pep iväg vid 5 och jag har påpekat eller bett att han ska ta det lite lugnt med deodoranten på morgonen. Han är nog skyldig till hål i ozonskitet för dimman efter honom är lika tjock som vid Lutzen!! Jag tål verkligen inte den starka doften som ligger kvar och jag mår nästan illa, så jag får springa upp och öppna fönster så det skingrar sig lite!!

Men som sagt vi Knoddan et moi var uppe vid 8. Jag ringde syrran alltid dagens höjdpunkt och vi klagade på våra män vilket är ett aldrig sinade ämne! Sedan fick Knoddan frulle, jag dammsög och nu ska vi leka lite samt hänga ut tvätt. Sedan ikväll ska jag till en för en gångs skull bra doktor pga min hemska mesnvärk. Men den ska jag bespara er och önska trevlig onsdag!!!

Inga kommentarer: