söndag 17 april 2011

Otrevligt möte!!

Hulls elakaste unge!!

Nu är Knoddan nästan helt frisk från sin förkylning och tillbaka i fin form. Det betyder gulligare och goare än vanligt eller som vanligt. Ja, Knoddan är så go livet har fått nya dimensioner jag är så gla att jag har denna unge!!

Jo, angående dagens otrevliga möte... Då hon var bättre och full av "spring" så gick vi ut i morse för att traska lite på uppfarten men också lite runt husen där vi bor. Det är som ett L så man kan gå lite upp och ner. Grannen i nr 6 kom ut med sin dotter, grannen är en ca 45 årig kvinna med en två årig dotter. Måste säga att mamman utan vara för fräck,  tror det inte är helt hmmm eller som man säger, ljust är på men ingen är hemma eller i alla fall inte alltid!! Hon är väl snäll och så vi fick några kassar med kläder som var bra men mycket för litet men det var väl snällt. Det är ju tanken som räknas!!
Så idag frågade hon om vi ville kom in på baksidan så flickorna kunde leka tänkte ja det kan de väl.

Det var precis fullt med prylar jag har märkt att ungen är bra bortskämd! Där var ALLT rutchkana, gunga, bollbad mm mm. Knoddan höll mig i handen och gillade gunga men Knoddan är inte framfusig utan vi gick och tittade runt lite. Jag pratade med mamman Jackie med Knoddan vid min sida. Men hennes dotter Michaela var en riktgt otrevlig liten skitunge med en gång vi kom in drog hon i Knoddans jacka. Jag tänkte att hon kanske inte fattade man inte gör så men sedan blev det värre och värre hon försökte nypa, peta Knoddan som så klart blev chockad och börja grina. Det värsta var att hon drog tag i Knoddans kapuchong och nästa ströp henne genom att dra hennne bakåt!! Så klart tog jag upp henne och sa till ungen mamman var j''''la flat och sa typ "var snäll hon är en baby". Hon skulle sagt till henne på skarpen!!!! Sedan när Knoddan försökte gunga eller leka var hon där ställde sig ivägen eller försökte dra eller nypa henne. Jag sa till att hon skulle sluta och tog bort hennes hand eller ställde mig emellan! Mamman försökte ursäkta henne med att säga att hennes unge var så "självständig" jo jo mer sadistisk liten skit säger jag!!!

Vi var inte där länge jag skyllde på vi måste gå och äta och inte går vi dit igen!!!

2 kommentarer:

AUNTIE FIA sa...

Ett fall för Grannfejden?

http://www.facebook.com/home.php#!/group.php?gid=73595786336

Stå på dig, Knoddan!

¸.•♥•.¸¸.•♥• KRAM •♥•.¸¸.•♥•.¸

sophie sa...

sure auntie!!!