lördag 2 april 2011

Lördagsmarknad

I dag som varje lördag är det marknad nära oss både traditonell marknad och car boot. Så vi gick dit i morse Knoddan gick själv en hel del och var jätteduktig så klart. Det var inte så mycket car boot där vilket är det som drar mig dit men jag köpte en bil typ van för lillan att leka med stor nog att sätta dockor i. Det var maken som tyckte den var bra men nu tycker jag det var bara för han ville ha den!! Allt går bra här fast jag har blivt snuvig och ont i bröstet. Hoppas dock det inte blir värre försöker behandla mig så bra det går. Det är så klart full rulle men helt ok fast måste säga att maken ibland är mer i vägen än hjälper till..... Som den stolta hemmafru jag är så får ju jag se till hemmet så nu är man plötsligt dubbelarbetande! Fast min lilla goa Knodda är värd allt!!!

Här har vi Knoddan i sk full rulle.....

1 kommentar:

Anonym sa...

Förutom att hon är väldigt söt, verkar hon enormt snabb...

Tingeling från Jååhan