söndag 10 april 2011

Vård av sjukt barn!



Knoddan hostar och snörvlar fortfarande men det verkar lite bättre. Så dagen blev inomhus men mest blev det gos i soffan Knoddan var inte på humör för lek. Norman var tvungen att jobba extra idag men det gick bra. Fast jag är inte glad över att han väckte mig 04.15!! Jag vill ju sova speciellt nu när man har barn då man är uppe tidigt var morgon. Norman har ju annars "frågat" om jag är vaken när jag sover men nu var det en ny metod. Jag kände något som tryckte på kinden det var maken som undrade om jag sov!?!! JA det gjorde jag men inte nu!!! Pucko!! Han sa att då jag tydligen vände mig i sängen så trodde han jag var vaken!?! Ja man undrar hur han tänker....... Om han gör det igen får han en snyting som knockar ut honom!!!! Jag kan ju skylla på jag drömmer!!

Inga kommentarer: