tisdag 26 april 2011

Barn i kjolen...


I dag vaknade knoddan en mer human tid nämligen 07.20! Men igår natt vakande hon vid 21.20 och grät till slut tog jag henne ner till soffan då jag såg en mycket bra engelsk film "Frozen". Jag vill se klart den då jag bandat den för några veckor sedan. Den var jättebra!! Knoddan somnade fort igen och jag fick se filmen klart. Så när jag gick upp vid 23.15 så kunde jag lägga henne och hon fortsatte sova!

Jag har både idag och igår haft leggings och klänning på mig här hemma det är skönt att klä sig bekvämt men nu har jag märkt att det inte är en myt att ha barn hängande i kjolen! För Knoddan har fattat det snabbt att det är perfekt hålla i mamma!!!

Nu hoppas vi två att efter maken sovit av sig sitt nattpass lite att vi ska till stan, det har varit allt för många "röda" dagar nu!! Vi tjejer vill UT OCH SHOPPA!!!!!!!!!!!!! Jag har också förhandlat mig till en shoppingtur imorgon SOLO medan maken leker med Knoddan! Sedan på torsdag ska hon till tandis för första gången och på fredag hoppas vi kunna träffa Tine med hundarna!

Ha en fin vecka vart du än är och vad du än gör!!!!!!!!!!!!!!!

Inga kommentarer: