måndag 25 april 2011

Uppe i ottan.....


Knoddan började i morse vid klockan sex göra sig hörd, jag hoppades på att hon skulle somna om men icke!! Maken jobbar natt och katterna lät sig inte störas så när Knoddan började "skrika" PAPPA först, typiskt och sedan MAMMA samt göra det gammla tricket, skaka spjällorna på sängen och gråta ja, fejkgråta fanns det ingen återvändå.....utan gå upp och ta upp hmmm gullungen!!

Just nu tvättar jag då man försöker vara produktiv i sitt arbete och Knoddan leker lite men hänger mest på mig. Typiskt nog ville hon inte äta mycket frukost så det får vi försöka ta igen om ett tag. Sedan får hon sova lite för hon lär bli trött.....OCH blir mamma med!!!

Så när barn sover en lur ska mamma göra det med!!!!!!!!!!!

JAG ÄR SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ TRÖTT!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det där är väl en av nackdelarna med att vara småbarnsförälder. Att ungen vaknar så attans tidigt, men det är bara att kämpa på.

Hoppas du fick en skön sovstund mitt på dagen.

/Trångsundsbon

sophie sa...

Men det lustuga är att man på något vis får enerig hela tiden så det blev ingen tupplur men väl ett skönt bad medan maken passa knoddan!! Ha en bra vecka !!