lördag 23 april 2011

Påskafton badande i sol!

Knoddan och jag var uppe vid sju i morse ja, mer Knoddan än jag! Men upp och fixa frukost först duscha för mig vilket är ne utmanning med en liten tulta som slänger ner halv badrummet i duschen medan jag står där. Efter frukost gick vi till markanden/car booten jag led mig faktiskt hela vägen då mina fötter har blåsor efter jag förskt gå in ett par nya skor härom dagen! Obs icke dem på bilden!!

Men jag hade tagit med mig mina gamla svarta träskor i fall jag skulle få för ont! OCH det fick jag så det var bara att byta när vi gick hem. Knoddan gick en hel del och gillar det verkligen men det tar ju lite längre tid att komma hem. Men jag ville trötta ut henne lite!! På car booten hittade jag en falsk Louis Vuitton väska för ett pund ska ev sälja den på ebay Knoddan fastande för en raket men när vi kom hem visade den sig var lite väl högljud så den ska kusin Jack få vi tror han kommer gilla den!!!

Knoddan fick öppna paket i morse från moster, mormor och Gudföräldrarna det var en höjdare. Mysig grodgosefilt från moster, rolig mjuk bok från mormor och en härlig gul kykling från gudmor Maria och gudfar Arne den var rolig och fick en spontan puss på näbben!!!  Tack säger en glad Knodda!!


Världens goaste unge!!

Inga kommentarer: