lördag 30 april 2011

Ny kompis!

Som varje lördag var det marknad på Craven park, om ni har vägarna förbi Hull! Knoddan och jag gick dit för car booten lockar!! Det var väldigt blåsigt sol men hård vind nästan så Knoddan lyfte när hon gick med mig. Hon får gå en hel del för hon gillar det och så blir hon inte så nervis när det är en massa människor omkring henne. Det blir bättre men ibland kan hon börja gallskrika när vi kommer in i en affär. Tydligen ska det vara en vanlig sak med barn som kommer i adoption de är inte alltid så vana att mänikor bara "finns" utan kan tro de ska ta dem med sig! Men jag tror inte det är så allvarligt med henne på det sättet, hon verkar dock vilja att jag pratar med henne så hon vet mamma är här hos mig. Men det gör jag så gärna vi pratar på en massa med varandra och redan tycker jag hon är ovanligt lik mig. Mammas lilla tjej helt klart!!

Sedan på eftermiddagen kom kompis Tine förbi det var alltför länge sedan vi sågs så det var kul och hon hade så klart med sig sina fina hundar. Knoddan blev väldigt förtjust i hundarna de är så himla fina och väluppfostrade men ändå så mycket hund!! Sedan blev Tine också en favorit. Knoddan ville sitta i hennes knä något hon inte visat någon annan hon vill, så hon satt där och mys flera gånger. Vad Tine har som inte andra har vet jag inte.... Kanske är en dansk veterinär med fina hundar och en trevlig personlighet något Knoddan "känner" på sig är helt ok!!

Inga kommentarer: