onsdag 13 april 2011

Go with the flow och Knoddans svenska 3 i topp!!

I dag lät jag mig själv bara go with the flow och ta det som det kommer. Knoddan hade en god natt trost fyra timmars sömn igår på dagen så vaknade hon inte förrän 7.20 imorse! Vi monterade ihop ny vagnen ett riktgt vrålåk! Bilder kommer, Knoddan älskade den!! Vi satt och lyssna på lite svenskt idag och Knoddan blev väldigt förtjust i dessa tre...

NUMMER 3


NUMMER 2



SAMT NUMMER 1



Mamma är stolt över sin lilla blågula solstråle!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hon har bra musiksmak den lilla tjejen. Vad kul att hon blir tvåspråkig, det är bra för henne.

Själv pratade jag med min systerson (11-åringen)igår. Han hade köpt sig en keps för 399:- för egna pengar. Vad dyr keps du köpt, sa jag till honom. Han svarade: - Den är äkta.

sophie sa...

ja hahaha sånt är viktigt tydligen!! ha de!!