måndag 8 november 2010

Det var måndag idag!

Så kände jag för att göra idag!!


Idag har datorn krånglat ja i alla fall varit sååå seg jag kunde inte komma in här. Så pga det blev det inget "intressant" inlägg idag!! Men å andra sidan hände inte så mycket. Maken jobbar natt och har just gått iväg börjar klockan 18. Vi plocka lite i våra garderober i morse och Norman som har mer kläder än dagar på året gjorde sig faktiskt av med lite! Vi har en endast en inbyggd dubbelgarderob i huset, som i alla engelska hus verkar de tror garderober är onödigt. Så vi har varsin extra i boxrummet men då det ska bli Knoddans rum får vi flytta in dem i gästrummet så då inte kan ha extra sängen där men den ska in i boxrummet för Knoddan!!!

I övrigt har jag pratat med syster vilket var trevligt då det var några dagar sedan! Har även ätit god lax till middag! Nu blir det TV och i morgon kyrkans loppis kan kanske bli lite roligare än vanligt då det är nya saker!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag brukar också vilja göra som på bilden när datorn krånglar, jag blir skogstokig. Det är min brist på tålamod som gör mig arg eller rättare sagt jag tror inte jag fick den egenskapen när jag föddes.

/Trångsundsbon