torsdag 11 november 2010

Storm 2 eller ibland har man tur!!

Jag blev uttråkad och när jag i morse just skrivit nedanstående inlägg bestämde jag mig för att i alla fall åka till "road". Regnet hade upphört och den där jacka jag var sugen på drog. Sagt och gjort kollade in jackan men den var lite lustigt sydd så när man lyfte armarna följde resten av jackan med. Sedan hade den en ståkrage som var snygg med inte passade mig tydligen ska man ha en hals som en svan! Provade lite mer jackor men inget passade eller kändes rätt så jag får nöja mig med de två jag har. Kvaliten var inte heller så hög som jag skulle vilja ha. Ska kolla lite mer i stan och kanske t om vänta på rean!! Jag kollade i lite affärer men kom hem utan spenderat några pengar.

Vädret höll i sig blåsigt men inget regn men när jag kom hem öppnades sig skyarna och det vräckte ner precis när jag stängt dörren....






Inga kommentarer: