torsdag 11 november 2010

Storm!!





I dag hade jag planerat åka till "road" det vill säga en gata (?) som leder in till stan där det finns en massa affärer! Ibland kan det vara kul shoppa där då man hittar det mesta och inte behöver åka hela väg in till stan. Jag var ju hemma igår så tyckte det skulle vara kul shoppa lite sedan skulle jag kolla efter en vinterjacka jag sett på en affär som ligger där. Men återigen så blåser det storm och regnar känns inte så lockande att gå ut precis. Tänkte jag skulle ge till klockan tio och se om regnet försvinner och kanske i alla fall våga mig ut men men vet inte hur jag gör.... Kanske ska jag skjuta på det till imorgon då det ska bli lite sol om än fortfarande stormvindar.....

Maken har jobbat natt och ligger och sover så jag försöker inte göra något som kan väcka honom som t ex dammsuga. Nu ska jag inta lite frukost och se om jag kommer ut idag eller ej.


Inga kommentarer: