söndag 7 november 2010

Solig söndag men kall!




Ja,  nu verkar kylan kommit och kallare ska det bli! Jag var tvungen åka till stan i dag då jag glömt köpa en sak. Vilket jag aldrig brukar göra alltså åka in på en söndag men det är ganska så skönt, stan är så lugn i alla fall om man kommer in lite tidigt. Jag har ingen lust att trängas runt! Det var soligt och fint så jag passade på strosa runt lite. Tog även en kaffe latte med pannini på COSTAS.
Jag har ett lojalitetskort där så jag fick kaffet gratis, trevligt och så gott! Jätteskönt sitta där och läsa söndagstidningen, det är inhyst i en bokhandel och det ger en trevlig atmosfär. Det är nog mitt favoritställe här i Hull!! Maken är ledig idag men ville inte följa med men det spela ingen roll faktiskt, jag hade en skön stund. På väg till bussen passade jag på köpa lite julkort och köpte även The big issue, typ situation Stockholm. Fick vänta på bussen i över 20 minuter enda nackdelen var i stan på en söndag!!


Inga kommentarer: